In dit handvest leest u wat u van onze dienstverlening mag verwachten. Het handvest betekent voor ons ‘zeggen wat je doet en doen wat je zegt’ op het gebied van dienstverlening. Dit kunt u van ons verwachten.

Behandelbericht

Stuurt u ons een brief, een e-mail via het algemene e-mailadres of een contactformulier dan ontvangt u binnen twee weken een inhoudelijke reactie of een behandelbericht. Een behandelbericht geeft aan:

  • de reden waarom directe afhandeling niet mogelijk is;
  • de contactgegevens waar u terecht kunt voor nadere informatie;
  • de geldende afhandeltermijn.

Klachten en bezwaren

Indien u een bezwaar indient tegen een besluit van ons of indien u een klacht heeft, ontvangt u binnen één week een ontvangstbevestiging. In deze ontvangstbevestiging vermelden wij:

  • de contactgegevens waar u terecht kunt voor nadere informatie;
  • de wettelijk afhandeltermijn.

Telefonische bereikbaarheid

Binnen dertig seconden nemen wij de telefoon op. Indien wij uw vraag niet kunnen beantwoorden bellen wij u uiterlijk de volgende werkdag terug tenzij wij anders met u zijn overeengekomen. Als u belt proberen wij u in alle gevallen door te verbinden met de gewenste medewerker of wij spreken met u af wanneer u wordt teruggebeld.

Social Media

Provincie Zeeland is actief op Twitter, Facebook, LinkedIn en Instagram. Hier delen we informatie over ons beleid, besluiten, evenementen, wonen, studeren, werken en leven in Zeeland.

Van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur zijn wij online en dus bereikbaar. Bij vragen en opmerkingen streeft het social media team ernaar op werkdagen binnen een dag te reageren. Als we voor een antwoord wat meer tijd nodig hebben geven we dat aan.

We noemen geen vertrouwelijke gegevens in onze berichten. Wanneer u privé iets wilt melden of vragen kan dat via een privébericht op onze social media kanalen.

We nemen via social media geen aanvragen, klachten of bezwaren in behandeling die om een besluit (bijvoorbeeld verlening van een ontheffing of subsidie) vragen. Daarvoor verwijzen we u naar www.zeeland.nl.

Wij behouden ons het recht voor om accounts die niet correcte of beledigende berichten naar ons sturen te blokkeren, te negeren of te rapporteren.

Facturen

Wij betalen onze facturen binnen dertig dagen conform onze inkoopvoorwaarden.

Contact

Bezoekadres

Provinciehuis, Abdij 6
4331 BK Middelburg

Postadres

Postbus 6001
4330 LA Middelburg

E-mail provincie@zeeland.nl 
Fax +31 118 626949

Prestaties

Komen wij één van bovenstaande punten niet na? Laat het ons dan weten. U kunt contact met ons opnemen via bovenstaande contactgegevens.