Mijn Provincie Zeeland

De Provincie Zeeland biedt steeds meer van haar dienstverlening digitaal aan. Daardoor regelt u zaken snel en makkelijk via 'Mijn Provincie Zeeland'.

Doet u voor het eerst digitaal zaken met Provincie Zeeland? Lees dan hieronder de uitleg over Mijn Provincie Zeeland en wat u hiermee kunt.

Direct naar Mijn Provincie Zeeland

Wat is 'Mijn Provincie Zeeland?' 

‘Mijn Provincie Zeeland’ is een persoonlijke en beveiligde omgeving van de Provincie Zeeland voor inwoners en organisaties. Hier vindt u informatie terug over zaken die u digitaal via een webformulier heeft ingediend, bijvoorbeeld subsidieaanvragen en meldingen. Hiervoor moet u inloggen met DigiD (inwoner met Nederlandse nationaliteit), eHerkenning (Nederlandse organisaties) of met eIDAS (overige Europese inwoners en organisaties).

Wat kan ik met 'Mijn Provincie Zeeland'?

Als u bent ingelogd in ‘Mijn Provincie Zeeland’ ziet u de volgende drie tabbladen:

1. Zaken

  • Lopende zaken: hier ziet u alle zaken die u heeft ingediend. In een zaak staan belangrijke informatie zoals de voortgang  van een zaak, berichten, documenten en besluiten. Onder het kopje ‘Documenten’ kunt u eventueel aanvullende documenten aanleveren voor die specifieke zaak.
  • Concept formulieren: als u via de website een webformulier invult kunt u dit tijdelijk opslaan. Het tijdelijk opslaan noemen we een concept. U kunt het webformulier op een later moment verder invullen en versturen. U heeft 30 dagen de tijd om het formulier verder in te vullen en naar ons op te sturen. Daarna wordt het concept verwijderd en moet u het formulier opnieuw invullen. Deze concepten zijn nog geen zaken en zijn dus nog niet zichtbaar voor ons. Uw wordt pas een zaak op het moment dat u het formulier helemaal invult en verzendt.
  • Afgehandelde zaken: onderaan in het overzicht vindt u ook afgehandelde zaken. Deze zaken blijven zichtbaar tot de archieftermijn verstreken is.

2. Berichten

Hier kunt u vragen stellen over een specifieke zaak aan de medewerker die uw zaak behandelt. Dit is een soort chatfunctie. De reactie van de behandelaar kunt u zowel hier vinden als bij uw zaak.

3. Persoonsgegevens

Hier vindt u een overzicht van uw persoonsgegevens. Dit zijn gegevens, die bij ons bekend zijn vanuit de Basisregistratie Personen (BRP) of de Kamer van Koophandel (KVK). U kunt ook uw contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres) bijwerken.

Welke zaken kan ik via 'Mijn Provincie Zeeland' volgen?

U kunt hier alleen de zaken terugvinden die u digitaal indiende via een webformulier, waarbij is ingelogd met DigiD, eHerkenning of eIDAS. Een andere voorwaarde is dat u via e-mail een bericht heeft gehad dat u de zaak kunt terugvinden in ‘Mijn Provincie Zeeland’.