Dienstverleningsnormen
Op deze pagina leest u meer over onze dienstverlening en de normen die wij hanteren.
Behandelbericht
Stuurt u ons een brief, een e-mail via het algemene e-mailadres of een contactformulier? Dan ontvangt u binnen twee weken een antwoord op uw vraag of behandelbericht. Een behandelbericht geeft aan:
- de reden waarom directe afhandeling niet mogelijk is
- de contactgegevens waar u terecht kunt voor meer informatie
- de tijd die het gaat kosten om uw verzoek af te handelen
Klachten en bezwaren
Bent u het niet eens met een beslissing van ons of heeft u een klacht? Als u een bezwaar indient, ontvangt u binnen één week een ontvangstbevestiging van ons. In deze ontvangstbevestiging noemen wij:
- de contactgegevens waar u terecht kunt voor meer informatie
- de tijd die wettelijk is toegestaan om uw verzoek af te handelen
Telefonische bereikbaarheid
Binnen dertig seconden nemen wij de telefoon op. Kunnen wij uw vraag niet beantwoorden? Dan bellen wij u in elk geval de volgende werkdag terug. Tenzij wij anders met elkaar afspreken. Als u ons belt proberen wij u altijd door te verbinden met de juiste medewerker. Lukt dit niet, dan spreken we met u af wanneer wij u terugbellen.
Social Media
Provincie Zeeland is actief op X, Facebook, LinkedIn, Instagram en You Tube. Op onze social media delen we informatie over ons werk voor Zeeland, zoals beleid, besluiten, evenementen, wonen, studeren, werken en leven in Zeeland.
Van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur zijn wij online. Team Communicatie zet zich er voor in om binnen één werkdag op vragen en opmerkingen te reageren. Hebben we voor een antwoord wat meer tijd nodig? Dan laten we dat aan u weten.
Via de chat-functie op de social media kanalen kunt u ons privé iets vragen of melden.
We behandelen via onze social media kanalen geen aanvragen, klachten of bezwaren die om een besluit vragen. Bijvoorbeeld het verlenen van een ontheffing of subsidie . Daarvoor verwijzen we u naar de betreffende pagina’s op www.zeeland.nl.
Opmerkingen en reacties die buiten de grenzen van fatsoen zijn verwijdert de Provincie, de accounts worden geblokkeerd en/of gemeld. Het gaat dan om berichten waarin mensen:
- dreigen en/of bedreigen
- haatzaaien
- discrimineren
- kwetsen
- beledigend zijn
- aanzetten tot geweld
Facturen
Wij betalen onze facturen binnen dertig dagen volgens onze inkoopvoorwaarden.
Contact
Bezoekadres
Provinciehuis, Abdij 6
4331 BK Middelburg
Postadres
Postbus 6001
4330 LA Middelburg
E-mail provincie@zeeland.nl
Komen wij één van bovenstaande punten niet na? Laat het ons dan weten. U kunt contact met ons opnemen via de contactpagina.